Warunki uczestnictwa w szkoleniach organizowanych przez Strefę Pięknej Skóry Aleksandra Kowalczyk
Postanowienia wstępne
Niniejszy Regulamin (zwany dalej „Regulaminem”), określa ogólne zasady uczestnictwa w szkoleniu otwartym organizowanym przez Strefę Pięknej Skóry Aleksandra Kowalczyk, ul. Noakowskiego 16/16c, 00-666 Warszawa, NIP 5273127937 (zwanym dalej „Organizatorem”).
W Regulaminie używa się określenia:
W przypadku faktury VAT niezbędne są również – nazwa firmy, NIP oraz dane szkolenia zgodne z przedstawioną ofertą handlową Organizatora tj. nazwa i termin szkolenia, cena i termin płatności.
Dokonanie Zgłoszenia jest równoznaczne z tym, że Uczestnik zapoznał się z ofertą Organizatora, niniejszym regulaminem i je akceptuje.
Organizator szkolenia
Organizatorem szkolenia jest Strefę Pięknej Skóry Aleksandra Kowalczyk ul. Noakowskiego 16/16c, 00-666 Warszawa, NIP 5273127937.
Informacje ogólne
Szkolenia skierowane są do osób chcących podnieść swoją wiedzę, kompetencję oraz umiejętności.
Uczestnik szkolenia
Uczestnikiem szkolenia organizowanego przez Organizatora, tj. Strefa Pięknej Skóry Aleksandra Kowalczyk jest każda osoba, która bierze udział w szkoleniu.
Oferta szkolenia
Oferta szkoleniowa posiada niezbędny program, tj. zakres tematyki, termin i miejscowość, w której organizowane jest szkolenie oraz cena określona dla danego szkolenia. Szkolenia odbywają się grupowe lub indywidualnie – do uzgodnienia z Organizatorem. Godzina szkolenia podana zostanie Uczestnikowi/Uczestnikom najpóźniej 48 godzin przed rozpoczęciem szkolenia. Organizator zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu lub odwołania szkolenia z przyczyn od niego niezależnych. (W takim wypadku Organizator dokonuje zwrotu wpłaconych przez Uczestnika/ Uczestników kwoty pieniędzy w terminie najpóźniej 7 dni od daty otrzymania podpisanej przez nabywcę szkolenia faktury korygującej na wskazane przez niego konto bankowe).
Rezygnacja z udziału w szkoleniu
Uczestnik, który zgłosił się na szkolenie może od niego odstąpić bez podania przyczyny, o czym zobowiązuje się poinformować Organizatora telefonicznie lub mailowo najpóźniej na 7 dni przed wyznaczoną datą szkolenia i w takim przypadku zwolniony jest z obowiązku zapłaty za szkolenie, jednak zadatek wpłacony nie podlega zwrotowi.
W sytuacji uchybienia obowiązku przekroczenia terminu 48 godzin na zgłoszenie lub braku poinformowania Organizatora, Uczestnik ma obowiązek uiszczenia pełnej kwoty za dane szkolenie w terminie 14 dni od dnia, w którym odbyło się szkolenie a w którym miał uczestniczyć. Uczestnik ma prawo do ponownego zapisu i uczestnictwa w szkoleniu w innym ustalonym terminie z Oganizatorem .
Za rezygnację z udziału w szkoleniu traktowana jest również nieuiszczenie przez Uczestnika zadatku w terminie wyznaczonym w umowie, po wcześniejszym wezwaniu Uczestnika przez Organizatora do jego wpłaty.
Zmiana terminu szkolenia
Organizator, w przypadku, gdy szkolenie nie może się odbyć w zaplanowanym terminie z przyczyn od niego niezależnych/ losowych, zobowiązuje się:
Cena szkolenia i warunki płatności
Cena szkolenia obejmuje: koszt szkolenia, doradztwo tematyczne poszkoleniowe, komplet materiałów szkoleniowych, serwis kawowy oraz poczęstunek.
Uczestnik zobowiązuje się zadatek wpłacić na konto Organizatora nie później niż 7 dni przed planowanym terminem szkolenia tytułem zadatku kwotę określoną w umowie dot. danego szkolenia.
Organizator w sytuacji braku wpłaty zadatku zobowiązuje się poinformować Uczestnika o obowiązku jego wpłaty, telefonicznie, e-mailem, sms-em i wyznaczyć dodatkowy 48 godzinny termin na jego wpłatę. Brak wpłaty zadatku w wyznaczonym terminie traktowane będzie jako rezygnacja Uczestnika z udziału w szkoleniu.
Przetwarzanie danych osobowych
W związku z wymaganiami ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej „rozporządzeniem” informujemy, że Administratorem danych osobowych jest Strefa Pięknej Skóry Aleksandra Kowalczyk z siedzibą w Warszawie.
Przetwarzanie danych osobowych Uczestnika/Uczestników szkoleń odbywa się na podstawie umowy powierzenia danych osobowych lub na podstawie zgody rozumianej jako dobrowolne, świadome, konkretne, jednoznaczne okazanie woli, wyraźnego działania potwierdzającego jak również oświadczenia. Uczestnictwo Uczestnika w szkoleniu traktowane jest jako wyrażenie zgody przez wyraźne działanie potwierdzające.
Zasady uczestnictwa w szkoleniach
Program szkoleniowy ma na celu realizację całego programu szkoleniowego mając na uwadzę ilość obecnych uczestników, ilości i jakości zabiegów w trakcie szkolenia dlatego program opracowany jest w formie godzin dydaktycznych (45min) i mają charakter umowny. Organizator Uczestnikowi zapewnia modelkę/modelki na szkolenia.
Podczas szkoleń uprasza się o nie przeszkadzanie prowadzącemu i pozostałym uczestnikom szkolenia jak również o kulturę wypowiedzi.
Uczestnik szkolenia zobligowany jest do przestrzegania zakazu palenia, zakazu uczestnictwa pod wpływem, jak i spożywania środków odurzających zmieniających stan świadomości bezpośrednio przed szkoleniem i w trakcie trwania. Rozumie się również dystrybuowania w/w substancji wśród współuczestników szkolenia jak również obowiązuje zakaz wnoszenia niebezpiecznych przedmiotów zagrażających życiu i bezpieczeństwu innych osób.
Uczestnik szkolenia zobowiązany jest do przestrzegania zakazu nagrywania zajęć dydaktycznych za pomocą wszelkich kamer, dyktafonów bez zgody i wiedzy Organizatora.
Uczestnik podczas szkolenia otrzymuje materiały szkoleniowe na potrzeby szkolenia oraz do jego indywidualnego użytku. Ze względu na prawą autorskie Organizator zastrzega sobie prawo do rozpowszechniania ich w celach sprzedażowych/komercyjnych osobom trzecim.
Postępowanie reklamacyjne
Uczestnik ma prawo reklamować usługę szkoleniową. Reklamację należy złożyć w formie pisemnej listem poleconym lub osobiście na adres Organizatora w terminie 14 dni kalendarzowych od zakończenia szkolenia.
Organizator rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni kalendarzowych licząc od momentu jej otrzymania oraz zastrzega sobie prawo do pozostawienia bez rozpatrzenia reklamacji złożonej po przekroczeniu tego terminu.
Jak również w przypadkach uzasadnionych (tj. konsultacje prawne, opinia rzeczoznawcy, itd.) czas rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu, o czym zgłaszający zostanie poinformowany. W sprawie reklamacji o decyzji składający reklamację zostanie powiadomiony drogą telefoniczną, elektroniczną lub pocztową.
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
Przetwarzanie danych osobowych uczestników szkoleń w imieniu innego Administratora.
W związku z obowiązkiem określonym w lit. h) organizator niezwłocznie informuje Klienta, jeżeli jego zdaniem wydane mu polecenie stanowi naruszenie RODO lub innych przepisów Unii lub krajowych o ochronie danych.
Postanowienia końcowe
Zgłoszenia jest równoznaczne z tym, że Uczestnik, zwany także klientem, zapoznał się z ofertą Organizatora, z niniejszym regulaminem oraz je akceptuje.
Wszelkie prawa do treści niniejszego regulaminu są zastrzeżone.
Strona stworzona w kreatorze WebWave.